შეტყობინების/გზავნილის შექმნა

სხვადასხვა აუდიტორიისათვის განსხვავებული (თითოეულისათვის შესაფერისი) შეტყობინების შექმნა, რომელიც განსაზღვრავს პრობლემას და მოუწოდებს კონკრეტული ქმედებისაკენ. შეტყობინებამ საზოგადოებას უნდა დაანახოს განსხვავება - რა არის და რა უნდა იყოს.

შეტყობინება/გზავნილი უნდა იყოს თვალსაჩინო, მოკლე, მარტივი, ადვილად გასაგები, ადვილად დასამახსოვრებელი. აუცილებელია, ზუსტად განისაზღვროს, რისი თქმა სურთ კამპანიის ორგანიზატორებს და როგორ ამბობენ  იმას, რისი თქმაც სურთ.

ბმულზე მოცემულია ინსტრუქცია ადვოკატირების კამპანიის დაგეგმვის შესახებ:

  • კომუნიკაციის არხები - სხვადასხვა სამიზნე აუდიტორიისათვის შეტყობინების მიწოდების გზები (მაგ. რადიო, ტელევიზია, სოციალური ქსელები (facebook, twitter, youtube და ა.შ.), საინფორმაციო ფურცლები, პრესკონფერენციები, შეკრებები). 
გვერდის ვიზუალი